Totul despre stil – Nina Garcia – recenzie

Cand cei de la BookCity.ro m-au contact pentru o colaborare cu siteul lor, am fost mai mut decat incantata si am acceptat propunearea pe loc fiind sunt o mare devoratoare de carti. Pentru ca in libraria lor nu aveau nici o carte de beauty sau makeup care sa ma tenteze mi-am ales sa citesc o carte de fashion si anume “Totul despre stil, fashion, lifestyle, glamour” de Nina Garcia despre care am auzit atat de multe lucruri pozitive iar cel mai mult m-a incantat ca este ca o Biblie a stilului pe care orice fashionista ar trebui sa o citeasca.

Totul despre stil – Nina Garcia

Totul despre stil Nina Garcia

Despre Carte

Am asteptat-o cu mare nerabdare pentru ca eram  curioasa sa rasfoiesc si sa citesc aceasta carte despre care am auzit atat de multe lucruri pozitive. Cartea a venit destul de repede prin curier, iar cand am primit-o am despachetat rapid coletul si am putut sa o rasfoiesc si sa simt mirosul acela de carte noua.

Totul despre stil Nina Garcia

Imi place ca hartia folosita pentru aceasta carte este de aceea de calitate si are paginile groase si lucioase care ii dau un aspect classy cartii, iar copertile negre si ilustratia de pe coperta intregesc acest look. Nu-mi place ca are dimensiuni destul de reduse (cam A2 sa zicem), genul acela de carte pe care o poti strecura usor in geanta si are doar 143 de pagini care jumatate dintre ele sunt ilustratii  sau pagini pe care gasim doar un citat scris cu litere mari.

Totul despre stil Nina Garcia

Despre continut

In cele 143 de pagini ale cartii gasim sfaturi de styling si moda cat si recomandari si sfaturi de la celebritati si designeri cunoscuti. Descrie cam fiecare tinuta cum si unde ar trebui purtata incepand cu clasicii jeansi si termand cu deux piesurile elegante. Un lucru pe care l-am remarcat a fost ca autoarea recomanda si brandurile mass market ca H&M sau Mango nu doar cele in care trebuie sa fii millionara ca sa iti permiti sa te imbraci de la ei. Pune mare accent pe accesorii si descrie cum o tinuta poate fi schimbata de purtarea accesoriilor. Fiecare recomandare este insotita de o ilustratie a lui Jose Toledo sau un citat a unei celebritati.

Totul despre stil Nina Garcia

In carte mai gasim o lista cu hainele care nu ar trebui sa lipseasca niciodata din garderoba unei femei si cateva idei despre cum pot fi aceastea asortate cat mai divers. O lista cu cateva principii de care trebuie sa tinem cont atunci cand mergem la shopping, sau atunci cand creem o noua tinuta. Cateva recomandari de filme pe care trebuie sa le urmarim pentru a analiza stilul vestimentar al protagonistilor. La final este rubrica mea preferata care contine o lista de interviuri cu cei mai mari designeri si sfaturile acestora.

Totul despre stil Nina Garcia

Nu pot spune ca sfaturile care le-am citit acolo sunt ceva nou pentru mine, dar e bine ca sunt structurate, si pot gasi usor cam orice informatie de care am nevoie intr-un moment de criza vestimentara. Este o carte usoara numai buna de citit in vacanta si eu chiar o recomand, abia astept sa-mi cumpar si The look book pentru a-mi intregi coletia de carti de fashion.

Totul despre stil Nina Garcia

Despre Nina Garcia

Nina Garcia s-a nascut in Columbia dar la varsa majoratului s-a mutat in Boston unde a absolvit Institutul de moda si tehnologie iar apoi a cochetat cu Scoala Superioara de moda din Paris. Dupa mai multe joburi de stilist asistent si matketing editor la revistele de moda, aceasta reuseste sa devina redactor sef la revistei ELLE in anul 2000 dupa 8 ani mai traziu se transfera la revista Marie Claire USA pe acelasi post, unde este si astazi. Pe Nina Garcia o mai puteti vedea in showul Project Runway, sau ii puteti citi cartile care a fost traduse si publicate in peste 18 tari iar majoritatea dintre ele au fost bestsellere: “Nina Garcia’s Look Book” (2010), “The Style Strategy” (2009), “The One Hundred” (2008), “The Black Book of Style” (2007).

Nina Garcia

Ce carti de fashion ai citit/recomanzi?

2 thoughts on “Totul despre stil – Nina Garcia – recenzie